Sova/ Äta bör man annars dör man!!




Sovit mest hela dagen idag!! Va såååå Tröööttt idag när jag gick av mitt tredje nattpass denna veckan varav mitt andra denna helg!! Kom hem lite tidigare idag 08.27 nått, stöp direkt i säng!! DeadTired!! Helt utmattad!! Bara somna direkt!! Å de nya kapslarna jag köpt för ökad energi/vakenhet och förbränning räckte knappt för halva natten inatt, ... hmmmm... Ska iväg till jobb sista passet denna veckan nu 20.45. Nice?? I don´t think so=( Men men det är bara å köra på***** Det här jobbet är verkligen ingen hit men jag vet värre jobb med så what do complain about?? Neehee då kör vi, dags å käka igen å senn iväg!! Äta sova om vartannat å off to work!! Mer spännande än så är det inte denna helg=( hihihihi=) Ha en fortsatt fin Söndag!! <3<3


2009-06-28 - 17:21:47 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Sova/ Äta bör man annars dör man!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: