Sommarmys!



Läckra jordgubbar med grädde är väll toppen på sommaren!! Längtar** Funderar på grillad Halloumi med vitlök & grönsallad med lax + kallsås till middag idag =) Ska nog överraska älsklingen å packa picknickkorgen + engångsgrillen=) Eller åka å hämta utegrillen + möblerna som står hos svärföräldrarna tillfälligt=) Toppenboppen väder idag!! Såklart blir det röda goda underbar jordgubbar till efterätt!! Får se vad hjärtat mitt säger!! Antingen idag eller imorrn allafall!=) Är ni med ute å njuter av det fina vädret? Blev inget solande idag för mej men imorron ska jag lägga mej på stranden om vädret fortfarande tillåter=) å packa väskan full med härlig läsning och massa gottt nyttigt=)Då jag är helt ledig imorrn=) Härligt härligt"!!!<3<3<3


2009-06-01 - 16:06:12 Hearth things | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Sommarmys!

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Åhh så gott!!!



Nej jag använder inte färgade linser, its all my color ;) Pusssssssssssss
2009-06-01 (23:01:08)

Postat av: Lotta http://sotnosenattol.blogg.se/

Vad gott det ser ut! Sommar och jordgubbar hör verkligen ihop!



Mysig blogg du har!
2009-06-26 (09:21:11)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: