Sleeping all day??



Shit! Jag vakna ju tidigt idag, ringde alla viktiga samtal till famlj, syskon och jobbet.... Har inte orkat göra mkt mera på förmiddagen å dagen kan jag säga. Jag känner mej dötrött och seg idag. Vi vet inte när begravningen blir men troligen på midsommar, ungefär samtidigt som jag ska bli moster,... Konstiga blandade känslor.
Folk blir chockade och frågar hur jag reder ut detta.,  Å det enda jag kan säga är att det måste man , "man" jag vill säga" vi "måste försöka se framåt och minnas det fina som varit trots allt och försöka blicka framåt ett steg i taget. Jag hoppas att mamma har det bättre där hon är nu i himmlen, jag hoppas hon fått frid en gång för alla i sin rastlösa själ! Det är fortfarande jätte hemskt det som hänt men hoppas min mamma fått frid finally!
De säger ju att man endast kan nå full frid när man dött? Tror ni på det? Min mamma mådde väldigt dåligt den sista tiden och mestadelen av sitt liv levde hon destruktivt. Nu på eftermiddagen har jag mest gått runt och varit arg och städat som en galning! Min äldre bror från Danmark kanske kommer förbi imorgon och senn har jag intervju för sommarjobbet imorrn eftermiddag. Vi har inte bestämt begravning än så jag vet inte när jag åker upp till familjen ,släkten och syskonen i Dalarna men troligen på torsdag ihop med sambon nästa vecka* Nu ska jag fortsätta jaga dammråttorna =)


2009-06-08 - 17:18:00 Everyday Life | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Sleeping all day??

Postat av: Johanna Gelinder http://johannagelinder.se

svar: Va kul att du gilla dom! Jag längtar redan tillbaka, så härligt :)
2009-06-08 (21:33:56)

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

det är verkligen hemskt och jättejobbigt det här som har hänt henne.. jag tänker på er kusiner jättemycket ska du veta.

jag ska åka ut till sågmyra idag med blommor och ett ljus. kan inte föreställa mig än hur jobbigt det kommer allt bli.

jag hoppas verkligen att hon har det bra nu i himmelen.

vi ses nästa vecka älskade kusin.

ta hand om dig så länge. kramar <3
2009-06-10 (15:26:25)

Postat av: e11e http://e11e.bloggspace.se

vet du, jag tror så starkt på att vi i himlen får frid att jag till 100% kan säga att din mamma gjort klart sitt, och möter dig när det är dags för dig att mötas...vilket säkert är ett tag kvar tills dess.



Kram
2009-06-13 (01:20:53)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: