Sista dagen på jobb*



Off I Go!! Soon till sista dagen på jobbet på min fasta heltidstjänst* Jag kommer jobba på ett annat ställe i sommar och ha vissa timmar här kvar på mitt gamla jobb. Eftersom det är dåligt med placeringar på Hvb:t där jag jobbar nu i sommar så får jag pendla mellan båda jobben i sommar. Känns rätt skönt att få testa på nått helt annat dock ett tag med =) Det tar väldigt mkt energi och på krafterna att jobba med det jag gör* Så förhoppningsvis kommer det fullt av nya placeringar och ungdomar i höst å då återanställs jag troligen=) Annars får vi se, har en heldel på G ;) Funderat länge på att starta eget jämte ett halvtids eller heltidsjobb* och om timingen är rätt lär vi ju se=) Det löser sig alltid"! Ha en toppen dag nu!! Jag jobbar kväll å natt idag å återkommer imorgon bitti**=)ses då! Kramar!!

2009-06-11 - 15:00:35 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Sista dagen på jobb*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: