R.I.P Mom 090607




Min älskade Mamma S!! Hur ska jag någonsin kunna glömma dig?? Du kommer föralltid ha en plats i mitt hjärta!!<3<3<3 Jag älskar dig så mkt !<3<3<3 Mest över allt i hela världen! Du var den vackraste som fanns!!! Nu finns du inte mer, ... Words cannot express how it feels,... Sååå tomt här utan dig, ... mitt hjärta i bitar, ... Jag älskade dig på avstånd men även so close! Jag visste att samtalet skulle komma snart, jag kännde det på mig, ... Idag på jobbet mådde jag sååå illa!! Det känndes som jag skulle spyy!!! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen mesta hela dagen! Senn när jag fick höra vad som hänt, om mordet och din död, så föll alla bitarna på plats, ... Fruktansvärt det som hänt dig och för oss, saknaden, sorgen och tragedin. Jag hoppas innerligt att drogerna bedövade och att du inte behövde känna så mkt smärta om någon alls!! Smärtan nu i oss när du är borta är total! Även om du till viss del nog har det bättre i himmelen så saknar jag dig mamma min ängel, för det var vad du var för mig även om du inte var närvarande just nu i ditt missbruk. Du var en kämpe trots all turbulens kring drogerna! Jag hoppas innerligt att du får vila i frid nu min ängel! Jag hoppas den skyldige för det här får sitt straff och får det han förtjänar, .. och att han förstår hur fel han gjort och att du aldrig mer kommer tillbaks,.....Kära mamma jag älskar dig sååå!!!



2009-06-07 - 22:38:07 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på R.I.P Mom 090607


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: