Revlon 1002 inpackning + silverschampoo i 1!!**



Blev tipsad om denna toppen produkt " Revlon Professional Nutri color Creme" Color softness and shine" av min frissa idag!! Smart å slippa köpa två olika produkter som bara tar upp en massa plats ändå i vårt mini badrum!! Finns att köpa på de flesta bra frisörsalongerna med exclusiva hårprodukter! Toppen!! Ska testa ikväll! Söt som man är fick man massas söta gratisprov även=) 2 stärkande force vector masques och 2 Stärkande schampon från Loreals nya serie Glycocell=) Tack!! Naaaw vad gulligt!! Sååå söta dessa miniförpackningar!! Ska ta ett långt varm bad tonight å testa dem såklart=) Kör på Matrix so silver annars i schampoväg men hon rekommendera Revlons skarpt över den så jag testar=) Nån mer som testat dessa??

2009-06-01 - 20:18:17 Makeup & Skönhetsvård | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Revlon 1002 inpackning + silverschampoo i 1!!**

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Jag har precis klickat hem so silver från Matrix! :D Fick leveransen idag. Har haft det innan och tyckte det funkade bra. Den du visar här har jag aldrig testat, du får berätta vad du tycker om den sedan!!! Pussssss lovely
2009-06-01 (22:57:43)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: