Powerwalk!



Gått lång Powerwalk i parken och skogen + vid dammen idag med Mauibus!! Jätte vackert ute häromkring!!  Å hanb älskar verkligen området kring dammen å ankorna!!<3<3<3Älsklingen körde mej till svärföräldrarna å hämta honom på lunchen efter jobb!! Jätte härligt väder!! Vi har myst länge ute idag jag å Maui!! Senn va jag med Söta väninna J och handla lite på maxi å besökte Djuraffären! Blev ett par till presenter till Mauibus å efter det blev det middag hemlagad K-sås med spagetti!=) Både Maui å Min älskling gillade den! Toppen! Kom just in från kvällspromenixen med Maui, blir en till senare ikväll men nu blir det blogg å senn ett varmt skönt bad med mina underbara Elisabeth Arden produkter! <3<3<3<3 Ha en skön kväll!!


2009-06-04 - 19:23:00 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Powerwalk!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: