Music is My Theraphy!



Finns inget jag älskar mer än musik!! Finns inget bättre sätt än musik och sång att få ut alla känslor på!!! Känner verkligen för att sjunga ikväll sådär hjärtligt =) Lyssnade på det här underbara stycket av Rihannas Umbrella å cursed myself att jag inte lärde mej piano bättre eller Gitarr! Så jag kunde skapa min egen musik! Eller allafall sjunga covers å spela själv!! Ibland när jag hör tjejen ovanför oss spela, brister mitt hjärta, .. för jag tänker att det kunde va jag som satt där å spelade! Men men en dag kommer det vara det med! men tiden räcker in till just nu=) Sjunga kan man alltid göra ändå=) Every heart has it´s own song!<3<3<3=)

2009-06-04 - 21:12:38 MusicTheraphy | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Music is My Theraphy!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: