Maui på besök!



Hej! Sorry för den dåliga uppdateringen! Har haft no time!!=( Sov till 14.00 orka inte sova längre sedan efter nattjobbet idag, senn satt jag i telefon 2 tim å senn hämta vi Mauibus! Yeey!! Känns så skönt att han ska få följa med oss imorrn bitti till släken i Dalarna! Toppen!! 40 mil går rätt fort ändå=) Vi får stanna å busa med honom å rasta ofta bara=) Har inte hunnit lägg in bilder på kläderna jag köpt eller nått som hänt utan det har mest varit fullt upp med jobb, hem och planering av resan. Har mängder av disk och städ att ta itu med nu. Kom just hem från Busrunda med Maui! Så skööönt å springa lite ihop med Maui på kvällen! Han har varit helt underbar idag! Som alltid dock men extra mkt idag! Han hoppa upp i soffan och la sig i mitt knä å senn somna han på min sambos fot =) Sååå sööööt!! Så nu är vi helt slut av bus allihopa* Dags å packa inför imorgon med! Återkommer lite senare* Blir nog sen läggning för mig ikväll*



2009-06-17 - 22:13:19 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Maui på besök!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: