Jag fick jobbet!=)




Chefen på det nya jobbet jag va på intervju på i förrgår ringde igår! Jag fick jobbet i sommar å kanske blir det förlängt sedan??=) Toppen!! Så jag börjar gå bredvid 2 dagar redan mån,tis, onsdag natt nästa vecka! Toppen! Man börjar 20.45 coch slutar 07.00 på morgonen! Senn blir det hem å sova lite å senn stranden eller gym eller vad man känner för=) 2-3 nätter i veckan räknas som heltid! Toppen! Tänk att allt löser sig! Jag hann  inte ens tänka på att min nuvarande fasta tjänst går ut nu på torsdag å att jag senn bara har timmar där i sommar=/ En dag hann jag tänka på det senn blev jag inringd till intervju=) Great! Ibland ska man ha flyt! Så skönt! Känner inte att jag skulle klara av en stillasittande sommar hemma eller på stranden!! Har alltid undrat hur folk har ro att ligga still så i fler veckor på stranden!! Om man har jobbat heltid innan å har semester fattar jag men om man är arbetslös?? Hur får de ro i kroppen?? Hmmm inget jag behöver oroa mig för nu dock=) Great!! TACK!!




2009-06-11 - 10:42:03 Hearth things | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Jag fick jobbet!=)

Postat av: Ehlin http://www.madamehollywood.bloggspace.se

GRATTIS SÖTNOS!!! kramar
2009-06-12 (07:47:51)

Postat av: julclaude http://vanissajulclaude.devote.se

Grattis:)....o så var d roligt med de två bilder som dansar haha Kram
2009-06-12 (08:57:29)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: