Inget bloggande idag Sorry!!



 

Nätverket hemma krånglar å jag har inte fått igång det eller fått det att fungera!  Shit som jag slitit med att få det att funka idag!!! =(=(=(=(=(=( Förgrymmat oxxå!!!! Visst blir man arg när tekningen krånglar såå??=(=(=(=(=(Älsklingen är på jobb å jag jobbar ett dygn nu så ses imorrn söta bloggers! Då kommer inläggen jag tänkt lägga ut idag=) Ha en toppen dag!! Sorry for your inconvinience hihihi=) Så der kan gå!! Hela dagen har varit en riktigt otursdag!! Berättar mer senn!! Har noll energi nu sorrt!!! Pissed off hehehe=) Men det ordnar sig!! Efter regn kommer sol!!! Maui kommer på besök några dagar i dag med å till fredag=) så det är kul allafall!! Återkommer!!



2009-06-03 - 12:30:50 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Inget bloggande idag Sorry!!

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Ja tekniken är bra - när den funkar! :) Hoppas din dag blev bättre tills lut gumman. Puss puss bejbi
2009-06-03 (22:07:11)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: