Hemresa bokad!



Det blir service med kammremmen på bilen på måndag nästa vecka istället för torsdag=) Så vi kan åka på torsdag nästa vecka=) Vi tar bilen jag å Sambo med Söta Maui som sällskap på resan upp=) Tack Madde för att vi får ta med oss honom på resan! Ska bli jätte kul att träffa alla släktingar å syskon trots de tråkiga omständighterna=( Känns något bättre idag! Jag orka va med 2 timmar på personalmötet på jobb & gå till gymmet ikväll me sambon =) Men senn orka jag inte mer, kännde att jag höll på att krevera då det visade en obduktion på nån kriminalserie på tvserien på gymtvn, då räckte det, ... så vi åkte hem dö trött senn* Nu ska jag laga lite god mat å mysa me min söta underbara sambo! Tack för allt stöd!! Sov gott! Kramar!!


2009-06-10 - 21:19:47 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Hemresa bokad!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: