Having one of those days...



Ibland kommer det en sånn där dag då allt känns fel, inget passar, allt känns grått trist och jobbigt=( Min annars positiva attityd och entusiasm för livet och glädjen känns som bortblåst,... Inuti känns det mer som en vinterkall mörk grå gränd utan slut. Tårarna är slut för jag orkar inte gråta mera just nu. Solen skiner utanför men det hjälper föga, inget känns det som kan finnas att ta bort och radera allt det hemska känslorna inuti,..... Det går upp och ned mkt nu. Men jag vet att jag inte är ensam, även om det kan kännas så just nu. Tack för erat stöd er omtanke och er kärlek mina kära vänner och familj! Vad skulle jag göra utan er?? Hittade en fin affirmation jag skrivit innan idag" I´m grateful for my life all the good stuff and all the bad and for everything Great I´ve experinced, had and have!" Och även om det känns mörkt i tunneln nu å som jag aldrig kommer komma ut på andra sidan så vet jag att vad som än händer så kommer solen att skina ned på mig igen! Och livet kommer kännas lite lättare för var dag som går! Det gäller att minnas allt det fina istället för att förbanna allt man gått miste om eller missat ihop med mamma och i livet! Så försöker jag tänka och så ska jag försöka tänka! Tack för de dagarna jag fick med dej mamma * I love you! Kramar

2009-06-15 - 13:59:24 Personligt | (4) kommentarer | Trackbacks ()

4 kommentarer på Having one of those days...

Postat av: Anna - Starwoman ☆ http://starwoman.blogg.se/

Vad fruktansvärt hemskt med det som hänt din mamma. Måste vara som en ond mardröm att få ett sådant besked. Hoppas du har folk runt dig som du kan prata med och gråta ut hos. Trots att dina tårar nu känns som de är "slut" kan det vara bra att gråta.



Tänker på dig!



Stor kram

//Anna



2009-06-15 (14:42:58)

Postat av: Anna - Starwoman ☆ http://starwoman.blogg.se/

Hej igen, såg nu ALLA dina fina kommentarer du lämnat hos mig, tack snälla!!! Kram igen
2009-06-15 (15:24:18)

Postat av: noomi http://noomiahola.blogg.se/

det löser sig! <33333
2009-06-15 (17:26:53)

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Kämpa på gumman. Tänker på dig. Pusssssssssss
2009-06-16 (12:19:03)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: