Godmorgon!



Nu är jag tillbaka från jobb! Solen skiner härligt idag med!! Trist att jag har massor att göra hemma=( Annars kunde det bli stranden idag???=) Ska höra med tjejerna om nån är ledig=) Annars blir det att fixa å dona hemma idaf, det jag inte hann igår då jag jobbade heldygn. Hur har eran helg varit?? Jag hann skala å slänga i mig lite frukost innan jobb igår dock* Färska räkor med vitlöksdipp, advocado körsbärstomater och ostrullar med färskost. Det sista va till sambon hihihi jag skyll på det hihihi=) Morsdag kortet skicka jag några dagar innan som tur va! Ni kom ihåg era mammor på morsdag i söndags va? Sambon fick lämna kort från mej å han till svärmor! Hon fick ett gratis ex av nya Norton 360 skydd både brandvägg + virus=) Jepp, då va det dags att ta tag i alla måsten idag, ska till stan senn å hämta upp mina skor från skomakaren, hämta paket och fixxa några ärendenn + städa & planera hemma. Ha en skön förmiddag å en bra start på veckan!!

2009-06-01 - 09:58:13 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Godmorgon!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: