Första natten på nya jobbet!



Sovit länge idag , dumt kanske, men med tanke på att jag är dötrött å ska jobba hela natten så känndes det rätt behövligt. Länge sedan jag jobbat helt vaken natt så det blir spännande! Börjar med att gå bredvid på en rad två nätter denna veckan å senn nästa vecka börjar schemat* Kul! Har bara hunnit snabb kika på det men det ser ok ut. Tror jag jobbar varannan helg dock fre natt till söndag natt dock men men ....=( Man går på passet 20.45 och slutar 07.00 dan därpå. Känns rätt lägligt och jobba natt på sommaren och nu* Det blir nog bra! Helgerna blir inget skojj men men jag har en fast inkomst även i sommar allafall + ett schema! Toppen! Längtar tills på torsdag då vi ska åka och hälsa på hos släkt , familj och vänner i Dalarna! Längtar efter lilla Maui!! Ååååh va mysigt det ska bli!! Ska sätta igång med planering av resan och städa lite hemma nu så det blir fint innan vi åker! Ha en toppen måndag!!


2009-06-15 - 12:32:38 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Första natten på nya jobbet!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: