Du finns inte mer,....

 
 


Jag kan inte förstå att du finns inte mer, ... Min kära mamma har lämnat oss för gott en gång för alla så har hon lämnat så har du lämnat detta jordeliv. Du min kära mamma togs ifrån oss på bara några sekunder ,.... Saknaden är total och sorgen ofantlig! Vi älskar dig och sörjer och saknar dig ska du veta! Och jag hadde gjort vadsomhelst för att kunna få dig tillbaka! Men du kanske har det bättre i himmlen för det hoppas jag att du slipper lida mera! Jag älskar dig och beundrar dig ändå! Du är en ängel som du alltid har varit nu och då och alltid! Jag älskar dig! <3<3<3<3<3<3 


2009-06-07 - 22:46:01 Friends & Family | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Du finns inte mer,....

Postat av: (Sambo)

kram :>
2009-06-07 (23:19:04)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: