Det här är ju inte sant!!




Den här natten har varit helt hemsk på jobb!! Trodde huvvet mitt skulle ramla av nacken å ramla i backen flera ggr! Så trött var jag och är!! Har inte sovit ordentligt eller vilat tillräckligt på flera daaar=( Hadde räknat med att kunna sova minst 6-8 tim idag=( Men nu kör det motorsågen utanför huset här!!!!=( Jag bliiiirr gaaaaaaaalen!! Alltså jag orkar bara inte!!! What a fuck!!!!!Måste det göra det precis nu????? När jag ska sova???? Alltså seriöst??? Solen skiner dock!! Har ingen energi att gå ut, måste in å jobba igen om några timmar å senn hela helgen natt med. No Comments, blir bara massa gnäll då,.... Hmmmm........ Huvudvärk och kallsvettig, ... Har tagit en ipren....Borde absolut inte gå å jobba i det här skicket, men det måste jag, så är det bara. Lika bra å sätta igång...... Ha en fin Tisdag=)


2009-06-23 - 14:38:45 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Det här är ju inte sant!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: