Areyanna singing : Cover på " Evenescense *Call me when you´re sober"




I couldn´t help myself** Sorry för den dåliga ljudkvaliten=(=(= ( Ska försöka spela in en ny imorrn men jag orkar nog inte idag=(*Svårt att lära sig en ny låt på 30 min=/=/=/ det låter värre än det är .. Så håll för örona här å där då miccen är riktigt kass!!....;)Jag valde den här låten idag för att den passar in så bra på vad jag kännde innan allt det här hände, den kan inte relateras till vad jag känner angående det som hänt nu utan min besvikelse och smärta tidigare när mamma missbrukade, vilket jag tror kan känneteckna smärtan och besvikelsehos oss alla 6 syskon....... Evenescense fångar verkligen smärtan i att vara närstående till någon som fastnat i missbruket, ....I know this is emo, emotionellt instabil Areyanna sjunger och skriker i smärtan ,...Förlåt mej igen ... I just had to***

2009-06-09 - 22:01:38 MusicTheraphy | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Areyanna singing : Cover på " Evenescense *Call me when you´re sober"


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: