Äntligen hemma!



Wiiiieee!! I´m back!! Härlgt! Har inte fått sova mkt under helgen eller senn vi åkte i torsdags! 40 mil dit är långt + ungefär samma till min bror å  tillbaka på besök över dagen, senn tillbaka till mormor, å igårkväll/natt hem igen 40 mil + alla små resor hit å dit till alla släktingar å syskon har tagit sin lilla tid* Men allt har gått bra! Det har varit så fint att få träffa all släkt och familj å syskon nu =) Vissa var det såå länge sedan jag träffade!! Så all tragik kring min kära mor har fört med sig en bättre sammanhållning och kontakt mellan oss i familjen och släkten allafall=) Inget ont som inte har något gott! Ska försöka lägga upp lite kort nu å senn inatt ska jag jobba. Har endel grejjer att fixxa med idag å senn ikväll ska vi lämna söta Maui med! Han har varit ett rent lyckopiller som min kära lillasyster sa!! Tusen tack kära Madde för att vi fick ha Maui med oss!!


2009-06-22 - 12:52:52 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Äntligen hemma!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: