Systers låt* till mamma*



Systers låt till mamma* Brad Paisley med Whiskey Lullaby* Skulle gärna sjunga den på begravningen gumman men tiden räcker inte till just ett par dagar innan begravningen... Begravningen kommer bli tuff för oss alla, jag skulle vilja men vet inte om min röst bär den dagen heller....men jag lovar att vi ska spela in den på nåt annat sätt till mamma om du vill det=) Den är sorglig men vacker* Den beskriver vekligen smärtan mamma bar och skuldkänslorna emot oss barn och kampen mot flaskan! Det är så sorgligt att hon inte kunde förlåta sig själv för det som varit utan att det skulle behöva sluta såhär, att drogerna tog över och allt blev så fel, .. Kan inte förstå hur någon kan göra något sådant, att han kunde med att ta hennes liv och beröva oss allt hennes ljus hon spred! Mamma var en sånn glädje spridande ängel!!  Trots sin smärta så älskade hon oss villkorslöst!!! Hon tänkte alltid på oss barn fast hon inte klarade att sluta helt, .... Jag hoppas hon äntligen har frid dock och att hon vet och visste hur mycket vi älskade henne! Gaby jag är så ledsen att jag inte var där mera för dig och för henne! Men jag orkade inte, jag försökte överleva själv, jag är ledsen för det, Jag hoppas allt det här tråkiga kan få ett bra slut ändå att vi får bättre kontakt nu och att vi kan bli starka tillsammans kära syster! Jag älskar dig och beundrar dig!!!

2009-07-05 - 18:45:23 Personligt | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Systers låt* till mamma*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: