Olycksdagen hos frisören! Å en räddande ängel!



Efter helgens otursbravader vet jag inte vad man ska säga!! Börja med att jag färga utväxten hemma i fredags, den blev knall vit!! Å vissa delar av håret med!! Fick panik!! Ringde frisören det första jag gjorde på lördagen! Tror ´ni inte jag gjorde nått så dumt att jag testa en frisör som va kass?? Hon blanda färgen fel och jag bleg HELT GRÅÅÅÅ!!! Jag grät och grät å bad henne fixxa men hon stirra på mej å sa att hon inte kunde å att det inte alls var grått!! Trots att vi frågat henne sambon å jag tusen ggr om hon visste vad hon gjorde!!! Jag betala henne hennes pengar å gick, vilket för övrigt var asdyrt för INGENTING!! Jag orka inte tjaffsa när hon inte brydde sig! Hon toppa även håret för mkt!! No way att hon höll va hon lova å så otrevlig!! Sprang genom stan gråtandes å besviken! Hitta en ny salong som just öppnat som var toppen!! Tjejej tog in mej direkt å fixade ny färg och la i=) Jag som trodde det var kört!!! Jag grät än en gång fast av lättnad!! Men det blev en dyr historia=( Så nu ska jag dit å kräva mina pengar tillbaka!!! Frisören borde sagt att hon var ny å inte visste hur man gjorde!!


2009-07-05 - 14:44:27 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Olycksdagen hos frisören! Å en räddande ängel!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: