Hej å hejsan=)



Förlåt att jag varit så dålig med uppdateringen de sista dagarna! Varit helt slutkörd!! Haft helt craazyyy dagar!! Det har varit sååå tokigt mkt nu med begravningen å alla känslor, jobbat massa crazy tider varje dag hela dygn!! + att en av mina nära vänners ex blivit mördad här i stan i veckan nu med=(,... Mycket tuffa bitar nu Men men nu börjar det ljusna=) För idag har jag haft förmiddagen å dagen ledig å jobbar bara 2 nätter å senn är jag ledig i helgen, går av sista nattpasset fre morgon, sover iofs till 3 nått men senn är det helg=) Yihoooooo!! Myst hemma med hjärtat mitt idag som varit hemma å vart förkyld han med<3  Thank you babe för att du varit så enormt goooo emot mej de här dagarna!! You´re the best!! Vad vore jag utan dig hjärtat mitt=)<3<3<3Börjar känna mej lite bättre nu=) Längtar tills jag kan börja gymma igen och tänka på annat än bara jobb jobb å jobb!! Men så är det iår, no vacation här inte, men men har nån vecka i sommar då jag bara jobbar ett dygn å det känns ju skönt=) Hoppas ni haft å har en toppen vecka!! C- ya!!


2009-07-15 - 19:21:57 Friends & Family | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Hej å hejsan=)

Postat av: Marina http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Hejsan vännen!

Vad jobigt du har det med så mycket som hänt i din närhet. Tänker på dig vännen. Är så glad över att hittat dig igen.

Sköt om dig och ha en fortsatt bra dag.

Kram Marina
2009-07-16 (09:00:30)

Postat av: VèNNèZaIsHerNaMe http://vennezabeijbeh.blogg.se/

onFocus="this.value=''; this.onfocus=null;">Push it Babe<3



HEj en fraga vart kommer du ifran =)!!!???
2009-07-20 (13:53:22)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: