Goodmorning! Today I feel like flying=)





Sovit ut länge länge idag =)! Toppen! Riktigt välbehövligt! Va som en stor säck me trötthet kom över mej nu när jag sluta jobbpasset i söndags**' Skönt å bara slappa å ta det lungt! Gå runt å fixxa lite hemma å mysa med sambon!! Wonderful! Känner mej som en ny tjej! Wieee!! Trist att vädret inte matchar humöret men men dags å bege sig ut ändå! Kommer nån målare hit å ska måla nått de missat innan, vakna av att de knacka på 06.48 imorse, han bara stirra på mig som stod invirad i täcket i hallen utan linser å nyvaken,
-öhh jaaa??
- Ja vi skulle måla lite hos er??
- Öhhh ok, ... jo...men det går väll bra svarade jag sömning
- Ehhh... säger han och tittar ned i golvet ,
- Jag kanske ska komma tillbaka lite senare i em??
- Ok säger jag ...
The Door shuts å jag har just vunnit mej några extra timmar sömn i den varma sängen! Toppen! Den elaka förkylningen sitter kvar så ingen träning idag inte* Myser på balkongen med lite gott rose´inhandlat idag=) Det här inlägget är lite väl försenat pga bloggen krångla idag så det ska eg va goodevening=)**hihihihi**

2009-07-28 - 20:35:03 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Goodmorning! Today I feel like flying=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: