DropDeadGorgeous!



I wanne be!! DropdeadGorgeous!! Be the best that I canbe!! Live my dreams the way it´s supposed to beee!!=)=)! And Succed with my plaaans!! Yeeeaaah!!  Allt handlar inte om utseende och att se bra ut men ändå! Jag vill se så bra ut som jag kan!! Å må så bra som jag kan å be the best that I can!!Å lyckas med det jag vill!!! Uppfylla mina drömmar å mål!! Nu Nu Nu!! Please!!=)  Å det går inte me den här kroppen=( Det gäller att jag tar tag i det här och ändrar min livstil och följa rutiner som funkar mera framöver!! Både med träningen å kosten=) Såfort nattjobbet är väck så kommer det känns mkt lättare=) Drömmen kanske vore ändå just nu å ha ett dagtidsjobb ett tag kanske ändå? Få in rutinerna på allt igen?? I don´t know yet vad det blir till hösten men vet vad jag vill göra å vad jag drömmer om =)!! Dags å bryta me dom tankebanorna att det inte går å Rock it! För det går om man vill!! Wiieeeee=)=)=)=)=) Å jag vet att jag kan!! Finna inga hinder utan bara lösningar !! Det är dags för mej att nå mina mål!! So let´s go=) No more skitmat å late night snacks det här går inte! Å inga mer negativa skittankar som förstör!! Jag vet vad som krävs!! Å jag vet vad jag vill!! Å det är dags to put in some More Effort!! För det kommer så vara värt det!! And I will succed you can count on it=)=)=)=)=)Ta hand om er därute å va rädd om er hälsa!! Go live your dreams!! Let´s rock it!!



2009-07-22 - 14:23:28 Tänkvärt | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på DropDeadGorgeous!

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Så sant så sant gumman! Kämpa på, du fixar det! Keep up the good work!!! Pusspussssssssssssssss
2009-07-25 (10:24:11)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: