Bara vara*







Idag är det dagen efter mammas  begravning *Många tankar och känslor som flyger runt i skallen idag,och i hjärtat, många frågor och funderingar... Men just idag kännsdet viktigt för mig att bara vara och göra ingenting eller precis det jag känner för.*Att bara vara i nuet och låta tankarna gå frittoch låt känslorna vara. Att våga se framåt härifrån är inte lätt men det måste gå. Det som varit går ej att ta tillbaka eller göra någonting åt. Jag beklagar mamma och önskar allt vore ogjort och att du var här hos oss. Men det finns du inte tyvärr, men du finns för alltid i mitt hjärta, i våra hjärtan och våra minnen!  R.I.P Mommy<3 I love you! Mina tankar går till dig idag! <3

2009-07-10 - 13:06:42 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Bara vara*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: