Vitaminer och mineraler!


Dom här dumma förkylningarna är jag sååå trött på! Och hela kroppen strejkar! Håret är kasst naglarna har aldrig varit sämre å huden kliar! Så nu blir det storstädning även på insidan=)

Silica med extra kiseldioxid och mivitotal med alla viktiga mineraler och vitaminer + extra energi. Thermospeeden ska jag ha vid middagen och lunchen den har jag haft sedan innan=) Den ger även den ökad energi. Fitnesstet är toppen och Aloevera juicen som inte är med på bilden gör det hela totalt! För att inte glömma den viktiga Detoxen från Methodraine som tillkommer ,inhandlas i veckan=) Nu ska vi se!! Jag är helt säker på att det här kommer göra susen! Förra gången gick jag ned 8kg på 4 mån med denna kosten å tillskotten + hårdgymträning och morgonpromenader=)



2009-12-27 - 16:11:23 Kost&Träning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Vitaminer och mineraler!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: