Tidig julklapp^*^Joyful Giftcard*^¨


Det här var faktiskt en rätt så kul julklapp från nya jobbet=) Att man får välja vad man vill ha själv=) Bland utbudet att välja på fanns fina grejjer från Orrefors, Duka,Seger och massa annat fint. Har inte bestämt mig än men brödsetet med knivar och ljuslyktorna var fina eller varför inte en morgonrock eller mysig filt? Eller kanske en söt skål från Mine? Har ju en därifrån redan i blått jag fått av svärmor men en till i rosa kan väll inte skada? Well well vi får se^Hinner inte bestämma mig nu och än är det inte julafton^* Nu ska hoppa in i duschen och senn skynda in till stan och fixa inför kvällens partaj med nya jobbet. Ska förbi skönhetssalongen där jag jobba innan med och hämta mitt borstset jag beställt=) Ha en fin dag! C-YA!



2009-12-11 - 10:28:52 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Tidig julklapp^*^Joyful Giftcard*^¨


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: