Julklapp från jobb*^¨


Såhär mkt julklappar har jag nog aldrig fått som i år, å så många innan jul redan, *pjuu* Jag får nog ge bort endel då jag fått så många så jag knappt kan räkna längre. Jätte fina saker! Känner mig så blessed med gifts men mest av allt kärlek just nu. Och det känns kanon. Det är inte antal presenter, märken eller saker eller pengar för den delen heller som är viktigast utan människorna man har runtomkring sig=)<3<3 Tack alla på mitt gamla och mitt nya jobb som hjälpt mig genom den här tuffa tiden och som förvandlat julen till en supermysig högtid. Dessa godsaker fick jag av mitt gamla jobb, där jag jobbar timmar då å då. Tusen tack<3<3<3

2009-12-19 - 21:56:00 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Julklapp från jobb*^¨


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: