Off to the gym!


Nu blir det gymträning=) Fy skäms på mej!! De sista 2 mån jag jobbat har jag antingen varit för trött eller för lat och bara velat fixxa hemma. Eller anpassa mig som det så fint heter, ..

Dvs ingen träning alls å på tok för mkt lyxig mat och chips. Det blir det inget av framöver. Så nu bär det av!! Wieeee! Måste se till att hålla mig frisk med denna gång! Detox nästa! Har varit påtok förkyld för länge nu så ofta den sista tiden! Ut med det gamla å in med det nyttiga nya=) 2010 it is=) Ha en fin dag!


2009-12-27 - 10:24:48 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Off to the gym!

Postat av: Ehlin http://madamehollywood.webblogg.se/

Haha, här har du en till som inte tränat på JÄTTELÄNGE! minns knappt vart gymmet ligger. hehe =)

puss
2009-12-29 (14:32:27)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: