Nyhanlat=) Fitnessfood=)


Nu får det vara slut på all dum takeaway=) Så trött på det! Nu blir det fullt med nyttig mat istället. Så idag har jag handlat minimorötter, advocado, selleri, naturella cashewnötter, tomat, gurka, sallad, oliver, bananer, tonfisk, kräftstjärtar, lax, vindruvor, citron, och lätt mildamat, Soyafärs, Soya hamburgare och annat nyttigt=)

 I början nu ska jag köra utan kolhydrater helt och efter en månad får vi se hur långt jag kommit. Min kära sambo kommer äta normalt med fett och bra proteiner även+ mer kolhydrater då han behöver mkt mer energi=) Så såhär får det bli! Blev lite dyrare än annars men det får det vara värt! Wish me luck!

Ps: Varken advocadon,nötterna, barsen eller oliverna ligger i kylskåpet utan enbart på bilden;)


2009-12-27 - 16:06:11 Kost&Träning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Nyhanlat=) Fitnessfood=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: