Nya överknee stövlar=)



Åååh vad glad jag blev!!! När jag först såg de här skorna blev jag såå glad! Toppen sköna å rätt höjd å snygga detaljer! Det är ett par läckra svarta overkneestövlar som går att vika ned snygg + lagom platå å klack=) Toppen! Senn kolla jag priset och tyckte de var för dyra, ..Jag skratta å sa ett pris till sambon som jag tyckte de var värda. Nån dag efter jag sett dem var jag där å kika igen såklart, å då hadde de satt ned priset exakt till det jag sa innan att jag ville ha dem för=)=)=)=)=) Wieeeeeeeeeeee!! Ibland har man tur!! Såå glad!!! Jag invigde dem med 7 timars promenad i Gtb å på Lisseberg förra helgen å det gick kanon! Så högsta betyg!! Wieee=)

2009-12-18 - 11:14:24 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Nya överknee stövlar=)

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

dom skorna har jag med;)

poss
2009-12-18 (11:42:46)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: