Ny vecka nya möjligheter!



Idag har jag hunnit:

* Ligga kvar i sängen en extra stund( dock utan att kunna sova hihi)
* Gå ut med Maui en stund å busa
* Diska=)'
* Söka 2 nya jobb då mitt nuvarande är tungt för min rygg
* Sett på Oprah winfrey show
* Pratat med en väninna på telefonen
* Köpt 2 julklappar
och planerat denna vecka=) Det jag missa var att boka en tvättid, menmen det får jag göra imorrn.

Nu ska jag strax iväg på jobb om en stund! Sitter å tittar på nya lägenheter å drömmer mig bort ett tag, till varmare breddgrader såklart=) Planer för veckan: På fredag har vi fest på nya jobbet å nästa vecka är det julbord med gamla jobbet=) Å på Lördag åker vi till Lisseberg med svärföräldrarna! Ser ut som en toppen vecka!! Ha en fin dag !


2009-12-08 - 13:49:41 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Ny vecka nya möjligheter!

Postat av: Natalie - It's all about attitude http://nataliedahlberg.blogg.se/

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig! puss
2009-12-08 (14:36:50)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: