Nu tar vi nya tag!=)




Styrkan börjar komma tillbaka, mer och mer börjar jag hitta min kraft... Jag har en jäkla anamma när det gäller, men sista tiden har jag faktiskt bara släpat efter med det mesta. Jag har bara klarat var vardagen knappt och nätt, .. Och det syntes, .. Både här och i verkliga livet. Jag orkade ingenting och hadde ingen energi till något mer än det jag absolut behövde.

Men jag visste att jag måste kämpa. Det är många tuffa bitar men det går=) Den här resan har jag haft hela livet, det är bara de sista bitarna som ska falla på plats. Och jag vet att jag kan. Det här är ingen match, jag fixar det. Jag har ju överlevt hittils=)Så nu är det bara att ta nya tag och se frammåt.

2009-12-27 - 16:29:59 Personligt | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Nu tar vi nya tag!=)

Postat av: - ● Rebecca ● - http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Låter härligt d!
2009-12-27 (16:46:23)

Postat av: MyzaaN - Princess Pink http://myzaans.blogg.se/

haha jo så brukar det vara här också men för en gång skulle är det inte så :O

Tack så mkt & detsamma<3
2009-12-27 (21:36:06)

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

vi alla har ju våra dagar och även den bästa har sina dåliga dagar oxå.Så länge man kämpar på så måste man även tillåta sig sj att ha sämmre dagar;)



jätte snyggt fotto på dig gumman och lycka till med att stärka kroppen med en massa;)



tänkte fråga dig om vart du köper ditt löshår.

Jag kikar på hapyhair och rapunzel och tajmahal tror jag det va och har ingen aning vilka som är bäst=/

poss
2009-12-28 (10:42:27)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: