Myskvällar hela veckan?


Det ser inte bättre ut?? Hmm, måste göra något åt det där snarast! Så inte de välkände sambovintermyskilona smyger sig på=( Hmm,.. Anyway, att mysa hemma vid tv:n eller med hjärtat hemma har varit allt jag orkat denna veckan då jag jobbat tidiga långa 10 tim pass varje dag på jobb å gått upp 05.00 å börjat 06.00. Skit tuffa dagar! Men jag börjar komma in i det mera nu så det känns kul=) Så igår fick det bli lite mys hemma igen, älsklingen tog hem min favoritmat Chikken Mama;) Senn blev det stup isäng. Idag har jag sovit ut till 08.00 allafall=) Börjat plocka å städa lite inför fredagsspamyset med söta Carina idag. Men orkar knappt städa nått hahaha, så jag får nog ta å sätta igång=) Ha en fin dag! Återkommer med bilder från spaförmiddagen i eftermiddag=) Ha en fin fredag!



2009-12-04 - 08:58:40 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Myskvällar hela veckan?

Postat av: Viktbloggerskan http://www.metrobloggen.se/viktbloggen

Hoppas du får det jättekul med Karin! Hälsa så gott! ;-) Kram!
2009-12-04 (09:37:14)

Postat av: Li http://sweetieli.devote.se

Mysigt ni har det, jag älskar myskvällar så här på vintern! Hoppas att du får en trevlig helg!



Kram
2009-12-04 (16:13:52)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: