Myskväll hemma med Libanesiskt=)


För er som undrar vart jag tagit vägen den sista tiden kan jag säga såhär, att jag har jobbat hela tiden. Jag har försökt få ihop så många timmar som möjligt på mitt gamla jobb + kombinerat med mitt nya jobb nu så har jag jobbat konstant i 2 veckor. Att laga mat har inte varit en prioritet för vare sig mej eller sambon så då blir det lätt takeaway. I vanliga fall brukar jag hata det . Dvs det finns bättre saker att lägga pengarna på! Allafall i veckorna! Men den här helgen nu sista helgen jag jobba nu så smaka det jätte gott! Tack hjärtat! Nu kommer jag förhoppningsvis jobba lite mer normalt framöver å inte 2 hela helger i rad + fulla veckor utan vanliga 40-45 tim/ veckan. Så då kommer jag även ha tid för annat än bara jobb å träning=)

2009-12-07 - 12:20:24 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Myskväll hemma med Libanesiskt=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: