Kalla morgnar är det bäst att:


Vrida på varmvattnet och korka upp bubbelflaskan rejält! Hällde i lite underbar spaolja från Kerstin Florian med=)Doftade ljuvligt! Trodde jag skulle krevera av köld imorse! Så jag frööös! Usch å fyy! Förkyld är jag med, så ned i badet blev det å senn iväg till jobb. Hadde förmånen att börja 08.00 idag istället för tidiga 06.00 så det var skönt! Mysigt att äta frukost ihop med älsklingen å senn ta ett varmt bad innan jobb! Dagen slutade tidigt med, kom just hem. Nu blir det lungt en stund å ikväll blir det tvättstuga å julklappspyssel! Händer hos er?


2009-12-14 - 15:21:35 Everyday Life | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Kalla morgnar är det bäst att:

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

åh så mysigt det ser ut.Hur går jobbet för dig,fortfarande ont i ryggen av det?

Min lv väska som jag klippte isönder kosta typ ca 50-70kr så det va ej så farligt.=)är super nöjd för mobilväskan jag sydde och den är bra att ha då jag tappar mobilen ofta.

Jag köpte låga klackar på dessa stövlar för att jag skulle kunna ha dem på jobb,och det gick bra som tusan idag.Visst man känner att jag ej har gått in dem men sen ska det nog bli bra=)

ja detta att bytta ut en massa måltider kan inte heller jag göra för min magen kan inte alls.kroppen är ju ej gjord för det och det är bra att du lyssnar till kroppen=)

poss poss
2009-12-14 (17:34:18)

Postat av: yasmine modell och blivande mamma http://yasminegill.blogg.se/

mysigt med bad ju kram
2009-12-15 (00:22:58)

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Att bada e nog det bästa som finns, älskar det lägga i en massa badbomber o skum kan ligga tills vattnet blir kallt så tömmer ja badet o tappar upp nytt igen hahaha sen e ja skrybklig i flera timmar haha pusss
2009-12-15 (08:24:20)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: