Julklappsinköp & bestyr*


Denna söta chocklad ask fick bli present till pappsen förra julen=) Han är världens bästa men såå svår å komma på nån bra present till som han uppskattar=) Så iår har jag börjat tidigare=) Blir inga dyra klappar iår dock heller då jag inte fått min första lön på nya jobbet än, .. men men jag får fixa det ändå;) Det är inte priset som räknas utan tanken<3 Allafall heter det så! Vill inte ens tänka på den stora påsen med julklappar sambon gömt i garderoben till mig:S hihihi, Han älskar att skämma bort mig och ge presenter! Å jag som har så svårt för det! Att ta emot dem* Inte ge dem för det älskar jag! Jag älskar att slå in vacka paket och hitta det perfekt presenterna å klapparna! Det är inte alltid så lätt men jag gör mitt bästa=) Har hittat de 5 perfekt till sambon allafall å till mammsen=) Har ni börjat än?

2009-12-02 - 17:52:19 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Julklappsinköp & bestyr*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: