Julbord med jobb*^¨


Mysigt! Det här kortet kommer från mina föräldrars jullunch förra året när vi var där och hälsade på efter jul i mellandagarna. Nu vankas det god mat. Dom andra åren har ju jag varit med och lagat maten men inte iår hihi på jobbet alltså. Hemma kommer jag nog bidra med hemmagjorda köttbullar, egengjord rödbetsallad å goda julägg med röra. Julgodiset har jag inte bestämt än.

Men jag lova ju det där supergoda receptet så det ska jag fixa. Häromdagen igår hörde jag två piffiga damer disskutera något om julmuffins med lingon i som skulle vara supergoda även, vem vet? Hostigt idag med så jag har sovit länge, kunde inte sova inatt, vet inte vad det var med mig. Anyway, nu blir det snabbt in i dusch å snygga till sig lite å senn julmiddag på jobb å senn iväg å jobba på nya jobbet., Ha en toppen torsdag everyone!

2009-12-17 - 10:52:08 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Julbord med jobb*^¨

Postat av: Oleno http://oleno.blogg.se/

mysig bild :D
2009-12-17 (18:07:35)

Postat av: unique http://saratilling.devote.se

Mys med julbord. Hoppas du fick i dig något med tanke på din aptit.



Det finns inget svårare än att äta när man absolut inte vill. Fast de säger att det blir skillnad när amningen kommer igång.



Jag beklagar sorgen..
2009-12-18 (12:26:53)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: