Can´t sleep,.. Fullmoon...


Nu vet jag varför jag inte kan sova allfall, pga fullmånen inatt=/ Tror ni på sånt? Eller not? Jag har legat och vänt å vridit på mej hela tiden dock, så jag gav upp. Läskig bilden ser ut va? Hmm ska nog försöka krypa ned nu dock. Sleep tight, and Good Night så ses vi imorrn eller vänta lite senare idag menar jag såklart;) Godnattkram!

2009-12-27 - 02:31:15 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Can´t sleep,.. Fullmoon...

Postat av: Jenilita in Vegas http://www.blonditamedfotboja.se

wow va häftig bild jag tror inte ja sett fullmånen innan men visst ja e skrockfull eller va man säger o det e säkert därför du inte somnar.. Hoppas du haft en fin annandag!



Kram
2009-12-27 (03:24:11)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: