-2 kg på 2 veckor wiiieee =)



Anledningen? Har inte hunnit träna så mkt pga allt jobb hit å dit, men älsklingen kom hem med en Prolite måltidsersättare för nån vecka sedan=)Tusen tack hjärtat! Du vet att du är den bästa va?? Hihi! Prolite innehållar alla vitaminer, mineraler och proteiner + kolhydrater man behöver för att orka fungera normalt under dieten=)Jag som ofta dissat det där med att byta ut ALLA måltider mot PULVER, sa okej da, och det funkar, .. Visserligen har jag rört mig endel i jobb och tränat hårt när jag väl tränat men många träningspass har det inte blivit. Men framöver nu såfort förkylningen gett sig så kör jag igång med träning igen=) Men as for now, nu kör jag på Pulvret=) Får hålla igen på sockret framöver sedan å det farliga saltet bara å de härdade transfetterna i chips å snacks så ska det nog bli bra till slut=) Wish me luck=)

2009-12-10 - 13:04:46 Kost&Träning | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på -2 kg på 2 veckor wiiieee =)

Postat av: En hårt arbetande Karl !

U go girly gaga lady snoskis :]
2009-12-10 (19:14:29)

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

har du byttat ut alla måltider med måltidsersättning?

jag klarar dock inte de och skulle gärna vilja klara det men tyvärr så säger min mage ifrån helt och hållet=/ha en fin helg.poss
2009-12-12 (10:06:58)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: