Trevlig kväll!



Träffa några dösköna människor igår* Vänner till martins vän D. =) Skit fräna! Skratta halv ihjäl mej tror jag!! Kan inte få telefonen å föra över bilderna från igår dock=( det här är den enda jag kan få fram=( eh....hmmmm... Trist! Sucks! Men ska testa igen om en stund* Brukar juh funka?? Men men! Blev lite förfest å god mat å senn lite utgång en kortis* =) Fun! Toppenkväll! Rätt lungt för mig dock hihihi vilket känndes bra! =) Idag blir det soft* söta vänninnan I kommer hit så vi ska mysa i soffan bara med nån film " Sex and the City " maybe? Wieeee=) Fy va skönt å va ledig en söndag för en gång skull! Å vet ni va, jag ska göra absolut igenting!! Hahaha det är ju vilodag, för alla utom D och M vill säga som befinner sig på gymmet med hantlarna som sällskap as usual=) Have a good one=)


2009-08-02 - 14:33:52 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Trevlig kväll!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: