Sunshine day!




Det här måste va en av de bästa sommardagarna i år=) Wiiieeee!!  Solen har strålat hela dagen och vi har haft en toppen dag jag å bejbe!! <3 Hunnit med både sovmorgon, solning på beachen , ätit god lunch och träffat en kille på ett av stans bästa makeupföretag för ev jobb!=D Extrodinary! Det kanske kan vara så att jag kan få börja där som makeupartist=) Det ni! Det var på tiden säger vissa, hahaha nee da men det har funnits i tankarna länge länge! Dream come true? Vem vet? Jag tänker testa allafall och tycker that I´m fit for the job så helt klart!! Sååå spännande!! Äntligen lite normala arbetstider med!  Å jag får en chans å jobba med det jag älskar! Makeup å skönhet såklart!  Det kommer blir Toppen å få testa på mitt drömyrke som Makeupartist för ett av de ledande makeupmärkena i Usa å nu även i Sverige! You never know what´s around the corner it seems! Toppen!! Det här kommer bli sååå bra!! Så extremt kul kommer det bli!! Har min första makeup kund på Onsdag nästa vecka å på lördagen då bloggfesten skulle vart i sthlm, så blir det brudmakeup konsultion!! Wieeeeeeeeeeeee!! Noone could be happier!!! Wish me luck!

2009-08-06 - 19:02:14 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Sunshine day!

Postat av: Anonym

shit va glad jag e för din skull! hoppas verkligen du får jobbet och att det går bra! <3<3<3
2009-08-06 (21:17:56)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: