So Excited!!!


Yeey!! Nu är det bara 3 nätter kvar på det här pissjobbet! Yeeey! =)Ska bliii så enormt skönt=) Ser fram emot makeup kurserna jag har nästa vecka! Wieee!! 2 vanliga next week och en brudmejk nästa lördag! Ska blii sååå kuuul! Som jag längtat efter det här! Finally!! Dom här 2 dagarna har varit jätte härligt med älsklingen! Vi har bara slappat oss å vilat! Ätit god mat och fixat å trixat hemma! Loppisen gick toppen! Så skönt å bli av med allt skrot som bara ligger å tar upp plats överallt! Gav bort mkt nästan gratis dock men hey, det gör inget! Det känns mkt bättre nu! Magen känns mkt bättre med! Knät är nog på bättringsvägen I hope! Svårt å få det att läka men men det ordnar sig! Jobbar lite på mitt andra jobb med nästa vecka + 2 nätter till så det blir Full time nästa vecka med! Men senn kör jag bara några pass på mitt andra jobb å senn startar jag eget å börjar som Makeupartist för ett toppen ställe å märke i stan! So watch out=) Mer info kommer framöver! Ha en fin kväll!!

2009-08-09 - 19:54:34 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på So Excited!!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: