Snart kommer hösten=)



Jag hör nog till dom som oftast tycker hösten är rätt mysig med dess långa mörka kvällar blandat med massa frisk höstluft! Då finns det tid att krypa upp i soffan med tända ljus och massa mysiga filtar + mysiga tv serier och böcker! Alla härliga koftor tas fram och alla mysiga stövlar + jeans åker på! Toppen! Även jag som avgudar solen och värmen uppskattar den mörka mysiga hösten! Vintern är en annan femma men det kommer vi till lite längre fram! Hihihi och som det ser ut nu så kommer vi kanske ha ett litet nytt tillskott i familjen denna hösten iform av en liten välkomnad Valp!<3 Det är inte helt säkert än men troligt! Så det finns all chans att även den mörkaste höst blir varm och mysig! Det gäller att ta vara på det som går! Njuta av det som tillgås! Även om det svenska klimatet kan vara lite väl kallt och hårt så finns det även rum för en hel del mysiga stunder och värme! Kikar runt lite på alla mysiga höstkläder som finns att tillgå=) Alla mysiga koftor å tunikor i alla möjliga mjuka mysiga material! Ser fram emot en härlig höst med massa träning, myskvällar med goda vänner och familj + mitt hjärta och möjligtvis ett litet sött knytte i form av en valp=)Hur ser eran höst ut?


2009-08-25 - 22:49:26 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Snart kommer hösten=)

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Jag gilla rockså hösten. Så himla mydigt att få krypa upp i soffan med en kopp te och tända ljus i hela lägenheten. Myyyyyyyyyyyys! :) Pusspuss bejbi
2009-08-26 (17:31:08)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: