Hoppfullhet bytt mot hopplöshet? Noway!




Känns som jag inte har kontroll på jobbfronten just nu. Hjärnan arbetar för högvarv och tankarna spinner iväg....Känner mig tokstressad för minsta lilla å vill bara gå å gömma mej..=( Kan inte alls slappna av som jag behöver=(  Min fasta tillsvidaretjänst på mitt gamla jobb gick ut i Juni, sedan i sommar har jag haft timmar där och haft 2 olika jobb och på slutet nu 3 olika jobb. Jag har dock bestämt mig för att inte köra på makeupartist jobbet. Varför kan man fråga sig? Jag saknar mitt gamla jobb för mkt! Det här känns inte som min grejj just nu. Att starta eget företag känns inte rätt just nu. Just nu känns det för stort och skrämmande att helt plötsligt jobba 6 dagar i veckan konstiga sena tider och sköta bokföringen själv.... Det känns tyvärr inte som min grejj med Makeupen å stå i en flashig affär ensam just för tillfället allafall. Visst det är skojj å så men att börja  marknadsföra ett helt nytt märke kan ta tid och den tiden och energin har jag inte just nu + det är ett ensamjobb... Call me an idiot whatever, men det känns inte rätt å då ska man gå på den känslan. Senn finns det andra anledningar till varför det inte blev det här jobbet med sånna jag inte går ut med här. Men vi får se vad framtiden har att erbjuda för mej vem vet ? Anyway, idag kila jag ned till AF ( arbetsförmedlingen) och skulle skriva in mig då jag endast har timmar nu på mitt gamla jobb på HVB:t=/. Då jag kom dit sent vid 15.00 å de stänger 16.00 så avisa de alla som var där dock, ... De hadde tydligen fullt upp den sista timmen och tog inte emot flera... Snacka om besvikelse.... Men men skit samma, jag skyndar mig till gymmet istället och vad händer där? Jag har av misstag och stressen till AF glömt ena träningskon hemma=( Så det blev ingen träning heller=( Hmmm.... Maximal otur idag?? ... I guess men men imorrn är en ny dag ! Better luck then=) I´m not giving up just yet=) Det kommer komma ett toppenjobb för mig snart! Det känner jag på mig!!=)



 

2009-08-26 - 17:50:30 Everyday Life | (4) kommentarer | Trackbacks ()

4 kommentarer på Hoppfullhet bytt mot hopplöshet? Noway!

Postat av: Laila http://lailaaziz.blogg.se/

haha aa viva la vida =) varje dag är en ny möjlighet, tänk så imorgon gumman =)
2009-08-26 (18:55:15)

Postat av: mlisan http://mlisan.bloggspace.se

trevligt med ny blogg! :) ser fint ut här!
2009-08-26 (20:28:22)

Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra dag! =) Godnatt!



http://musicrecord.blogg.se
2009-08-27 (00:07:22)

Postat av: Laila http://lailaaziz.blogg.se/

ja det är sant =) bra tänkt =) Har du gjort något speciellt kul idag? =)
2009-08-27 (01:22:49)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: