Breakfast planing*



Wieee=) Nu har jag gjort sista dygnet på behandlingshemmet! Nu blir det bara makeup på salongen!! Kommer hoppa in nån gång då å då på mitt gamla jobb dock=) Älskar verkligen det jobbet med men känner för att testa nått nytt! Makeup å skönhet har alltid legat mig varmt om hjärtat! Så att få stå och pilla i alla vackra burkar och med alla vackra penslar kommer bli sååå skooojj!! =) Yeey!! Hadde en makeuplektion igår em & en inbokad ikväll* Resterande av dagen har vi Drop- In=) Startat dagen med min citrondrink! Recept kommer! I promise! Den va faktiskt helt ok! Planerar lite inför veckan* Full agenda denna vecka med! Snart dags å bege sig iväg! Men men det ser jag fram emot! A new day! Right ? Gör inte ni?? Ha en fin dag"!
2009-08-19 - 08:37:36 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Breakfast planing*

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Guuud vad skoj gumman! Låter ju helt kanon! Och vad duktig du är med träningen och det där. Verkligen! Men lova att du lägger upp receptet sen! ;) Pusspuss baby
2009-08-19 (08:53:49)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: