Spa och bubbelkväll!



Gymmet där jag & sambon tränar på Atlantis har de både: toppen solarier + stora sköna jaccuzzis och massa god nyttig mat! För att inte glömma det viktigaste: Toppen pass & 2 mysiga gymlokaler + massa små träningslokaler=) Igår när jag kom hem från jobb var jag dö trött, så när sambon ville träna fick jag lov att avböjja. Huvvudet känndes som det skulle sprängas=( så trött va jag,... tränat 3 dagar i rad tuffa pass med + jobbat. Men men jag följde med & lyxade mig lite med ett glas vin i bubbelpoolen + solning=) Skönt va?? Träffa två superhärliga tjejer där med=) snacka lite å senn när jag gick ut i omklädningsrummet kom det fram en tjej å fråga, vem e Areyanna ?? Det står en kille å väntar på dej där ute,... Alla skratta, men men det va ju min kille hihihi. Först gick hon fram till fel tjej dock hahaaha snacka om att hon blev chockad och generad, hihihi tjiii fick hon =) Men men idag blir det gymträning hårt* =) Ska iväg dit strax=) Händer hos er idag?? Hoppas ni får en toppen dag i solskenet!!


2009-04-30 - 09:46:30 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Spa och bubbelkväll!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: