Just me



Börjar synas lite mer och mer att träningen gett resultat, först blir jag knubbig dock av alla tjocka muskler å fettet hehe det som tar tid å bli av med ni vet=) =( Men jag ska kämpa mig tillbaka till mitt vanliga jag! Jag vill inte gå runt å se ut som en knubbis längre! Klart jag är bra som jag är I love my self men inte min kropp=( Sedan ryggskadan för 5 år sedan
(Diskbråck pga för hård gymnastikträning) Har min vikt pendlat upp och ned pga jag inte kunnat träna, å de sista 2 åren va värst , det + pstaven, men nu är både ryggskadan borta efter operation, halleluja! Och den hemska Pstaven är4-ever veck!!!!! Wiiieeee no moore chips tack å inget godis!!  Så nu kör vi!! Det här fixar jag! Helt klart! 10 kilo måste kunna gå=)=)=)=)=)=) Eller va säger ni?? Det kan ju inte va sååå svårt??=)=)=)=)=)=)=)


2009-04-30 - 10:12:47 Personligt | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Just me

Postat av: hbgtjej http://www.hbgtjej.bloggspace.se

Du är duktig med ditt tränande. Jag tycker du är mycket sötare utan det långa håret. Ville bara säga det
2009-05-01 (08:11:07)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: