Hej! & Välkommen till min nya blogg!



Härligt att äntligen komma igång med en ny blogg här på blogg.se=) Tidigare har jag bloggat på ett annat ställe* Men jag kännde att det var dags att byta och utveckla bloggen lite=). Jag hoppas att många av er gamla läsare dock & nya med för den delen kommer fortsätta följa mej här på blogg.se! Det ska bliii sååå  kuuuul!! Här kommer ni hitta allt från Vardag, träning, jobb, Glamour och fest, karriär och livstil, inredning, filosofi, självkänsla , kost och hälsa, musik och alla andra läsvärdheter i mitt liv! Tiden räcker inte till idag men förhoppningsvis hinner vi bekanta oss mer med varann framöver! Och ni hinner lära känna mej=)Tills jag kommit igång helt med designen och alla funktioner här får ni nog ha lite tålamod med mig dock! Tusen tack till min underbara Sambo som suttit och stöttat mej ikväll med design och annat och i veckan med allt kring detta!! Jag älskar dej såååå!!! Ni är hjärtligt välkommna hit !! Dags å gå å nana tror jag just nu men återkommer mera imorrn!! Sweet Dreams zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


                                                                                                kram från.....
 





                                                                                                                                                              
2009-04-28 - 01:55:35 Personligt | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Hej! & Välkommen till min nya blogg!

Postat av: Nyckelpigan http://nyckelpigan.bloggspace.se

Hej svejs - här är Nyckelpigan från Bloggspace på besök!

Vi lär ju absolut höras och synas via bloggens underbara värld!

Ha det vännen - kram. Sköt om dig.
2009-04-28 (11:07:19)

Postat av: Åsa http://www.wallmans.bloggspace.se

Jag kommer fortsätta följa din blogg... :-)

Kraaaam Åsa
2009-04-29 (10:11:43)

Postat av: hbgtjej

Hej svejs och här är jag.Jag kommer att fortsätta att kolla vad du hittar på i denna nya blogg. Kram
2009-04-29 (11:50:53)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: