Guuu vilken härlig underbar dag!!




Vet ni varför?? Jooo jagkom just hem från ett långt dygnspass på jobb är ledig nu i 4½ dygn!!! Wiiieeeee=) Det känns helt fantastiskt bra!! Too Good to be true nästan! Men men har fått ta ledigt !½ dag med av dem men men ska det va ledigt så ska det!!" Härligt*! Äntligen får jag tid hemma och med vänner och med att blogga på min nya blogg!! Kanske hinner jag ett par turer till gymmet och kanske ut en sväng å sola å grilla i helgen!! På Valborg på torsdag kommer Söta underbara Maui hit!! Han ska sova här=) För er som inte vet så är Maui den mest underbart söta japanska spetsen som finns!! Jag / Vi min sambo och jag har fått äran att va hundvakt och extramatte åt underbara Maui lite då å då!! Vi ses minst en dag i veckan!! Jag har alltid haft en stor förkärlek till hundar!! Vissa hävdar att katter är människans bästa vän och dessutom smartare än hundarna men neee da icke sa Nickje! I love this Dog! Han är mer än underbar!! Det bästa med Maui är att han charmat & Förtrollat min kära sambo med=) Long story den får ni höra en annan dag! Men nu?? Nu ska jag fixxa med bloggen och grejja här hemma och bara förbereda mig inför en mysig helg och fin valborg ihop med nära och kära!!! Ha en toppen dag i solskenet!!


2009-04-29 - 16:33:50 Areyanna tipsar | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Guuu vilken härlig underbar dag!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: